Tuesday, November 18, 2008

CESTA ZA KREMACI MESTA VOL.2

...GUN a vychylovali ze me zabijou nebo co-chachacha. vytah sem flintu nastrilel do stropu a rek ze dyz
nezahodej ty hracky-sracky tak to tady rostrilim na sracky(skrt) minihovna . tak zdrhli a ten pubosh mi
prines hambac v hambaci (proste ten druhej das do toho prvniho_=logic ale nigdo to nechape) a litr ciry
cerny limo. tax sem to sezral a jel do townu...KOMANDAO CESKOSLOVENSKY STATNI REPUBLICKY
A CASTI NEMAECKA A POLSKA VAS VYZIVA...HEY KDE JE VON NAM ZDRHNUL!!!! VY STE
NESCHOPNY DEBILNI IMBECILOVE LESNI KVULI VAM NAM UTEK BRBRRRR

[holt to nezni tak dobre ako FIZLOVE A GANGSTERI STOP]

....deblilni fizli nedokazou chytnout ni nakyho somraka kerej bere autoradio z zigula_99.9

meli by chodit do prdele bo se mi z nich dela zle_nemozu uz ani jit do kramu bez takovych zmetku
. tak proste sem dosel do kramu beru koshik a cumim na desny slevy treba brambory za 26.10
a gulash v pytiku bez masa 31.45 a lidi to totalne vyblili a ze rohliky
staly tricet haliru a ted to je pet korun za jeden toho si nigdo nevsimne co. tak tam kecam s nakym
hnusem keremy ma svetr v kalhotech(WTF??!)a ruzovy triko(!!!!!(xD) a to sem jeste nerek ze ten sevtr
ma nema RUKAVYYYY!!!!!!! . no nic taxem si s nim pokecal vo mladi a vo zenskych a tak ruzne
a von mi rek ze jeho ex-stryje ex-stara mu zabila veverku a hodila ji hadovi a von jí sezral s chlupama
a kostma a proste vsim (to musel bejt teda solidni hadak) tak sem hodil topic jako v cenach a von na me
ze je svorc a ani kus chleba nema(buuuuuu) . taxem mu rek at tady neco rozkpoe . von rozkop regal
, sejmulo to nakou babu a zase ty hnusi z vochranky vychylovyaly , sem delal ze panikarim a zdrhal s vostatnima vosama
(teda vcelema) a po ceste beru zapalovac a palim hajzlpapiry a casaky-MUHEHEHEHEHEHEHE

nakymu zmetkovi chytly vlasy a zapalil s nima salamy(nekecam zkuste zapalit salam_nakey suchej a
salamovitej) . naka reznice chodila hashit gbelem s chlordou a dyz se naklanela tak sem to do ni strcil

_ne ptaka but teleskop hul_a zmizla v schorelisti dejin a ja do mrazirny

.... dyz se to uklidnilo a vseci
zase bjuyovali tak se zjevil pihovatej reznik a voxidoval co to tady ako robim taxem ho dal chlorem
a natahnul ty bily hadry (vite vodkad mam chloroform?? z prdele_dwa tejdny schovano)
. tak mam hadry+sekaceck a du ven. tam si naky zkurveny fizli davaj kafco a jeden si me vsim a zmrdal
me jakto ze nejsu v krame a co tady ako robim s tim sekackem_seknul sem ho mezi voci dal bullet-time
a pokydlil dalsi dwa copsy pres silnici

/a ako som sa naucil bulletimovat???z farebny pohady vo trech prostitutech_a kde se takova stroka storka da koupit???_v moji ritce\

ppl silej, volaj policijé policijéé policijééééé a ja je vkutku vskutku krasne
prejizdim und zajizdim _ne krasne ale naaaaaadh(re)ne_coz vo to
zaiv zivot je prece peeeeknejj



..............

.....................

.................................

NEBO NE ?
BANG BANG BANG
KDO SI TO ESTE MYSLI???

NIGDO??? AAAANO TO JE SPRAVNE




SOUTEŽŽ_SOUTEŽ z prvniho dila furt bezi_nigdo ji nevyhrallllll

PRVNI DIL ZDE


tak co ? jagto ze mi sem nikdo neleze__musim spravit ten clustrmapáckej script


PISTE NA HOWNIVALL@AOL.COM JESTLI VITE JAK ME TO NAPADLO

No comments: